אסטרטגיה

מאיץ אתרים

מה זה מאיץ אתרים?

מאיץ אתרים הוא תהליך ממוקד שיביא לך:

התהליך כולל

נושאים שנעבור עליהם

מי הקהל שלך ומה מעניין אותו

נשתמש בכלים של גוגל שזמינים לכל מי שיש לו אתר כדי להבין איפה הקהל שלך מוצא אותך ואיפה לא

מקורות תנועה

איך לייצר אפיק תנועה עצמאי לאתר בלי תלות במודעות ממומנות

אופטימיזציה

ניצור תיקונים קטנים באתר שיקפיצו אתכם בחיפוש של גוגל

תוכן

נבנה אסטרטגיית תוכן לקידום האתר בגוגל


שאלות נפוצות

כן. בתור מקדמת אתרים אני יודעת להגיד שבעלי אתרים שמבינים אפילו קצת בקידום אתרים, מרגישים בטוחים יותר להתנהל מול מקדמי אתרים – תהליך שתורם הן לתיאום הציפיות הן לעבודה המשותפת.

בפגישה הראשונה נעבור על מספר דברים שישפרו את התנועה וההמרות באתר שלך באופן מיידי.

אם לכם יש בקשות או שאלות ספציפיות, מוזמנים כמובן להגיד לי מבעוד מועד ונעבוד על זה יחד.
לפני השיחה אני אעבור על האתר ואראה מה הדברים הכי רלוונטיים ליישום באתר שלכם, בשיחה אעבור עליהם איתכם.

מתי שנוח לכם. נוכל לקבוע עד שבועיים קדימה, בעזרת לוח השנה פה למטה. נתראה!

מתי שנוח לכם. נוכל לקבוע עד שבועיים קדימה, בעזרת לוח השנה פה למטה. נתראה!

למי זה מתאים

מחיר ותיאום

אפשר לקבוע תאריך למפגש ממש כאן מתחת, ולשלם כאן.
אם אתם לא רואים תאריך שנוח לכם, שלחו לי הודעה ונקבע. 
 
מחיר התהליך: 510 ש”ח כולל מע”מ (במקום 600 ש”ח)

מי אני ואיך אני יכולה לעזור לכם?

היי, נעים מאוד, אני ליאור שפירא.

אני מגיעה מהעולם של תוכן, כשבלמעלה מעשור האחרון אני כותבת בכל מני פלטפורמות, בין היתר מקור ראשון וב-TheMarker. 

בשנים האחרונות נוסף לתוכן גם העיסוק באתרים. בהתחלה בניית אתרים ואז שילוב של שני הדברים שאני אוהבת – אתרים ותוכן – לקידום אורגני של אתרים במנועי חיפוש (SEO).

אני לא אוהבת לעבוד קשה, אלא חכם, ואני אוהבת ללמד אנשים לעבוד חכם יותר עם האתר שלהם. אני מתבאסת כשאנשים בונים אתר כי אמרו להם שצריך, הם הוציאו עליו אלפי שקלים והוא לא מביא להם תוצאות, וטוב לי כשאני מצליחה לעזור לאנשים לעבוד יותר טוב עם האתר שלהם. למדתי ששיחות קצרות וממוקדות עם תמצית מהידע שלי יכולות לתת כלים שישפרו כל אתר.

תהליך הליווי מאיץ אתרים מכיל את הבסיס של הדברים שלבעלי אתרים קל להבין ולבצע לבד ונותן לאתר דחיפה מרשימה קדימה.

את מה שיקרה באתר אפשר לחלק ללפני הפגישה ואחריה. מוזמנים לבדוק אותי: תסתכלו על ביצועי האתר לפני התהליך וחודש אחריו.

ליאור שפירא